NCPના કાર્યકારી અધ્યક્ષનું પદ ન મળ્યું, જવાબદારી નહીં…જાણો અજિત પવારના બળવાનું કારણ

ઇડી અને આવકવેરા વિભાગ દ્વારા કાર્યવાહીનું દબાણ

by ND

રાષ્ટ્રવાદી કોંગ્રેસ પાર્ટી (NCP)ના ધારાસભ્ય અજિત પવાર, જેઓ મહારાષ્ટ્ર વિધાનસભામાં વિપક્ષના નેતા હતા, તેમણે થોડા દિવસો પહેલા વિધાનસભામાં આ પદ પરથી મુક્ત થવાની ઈચ્છા વ્યક્ત કરી હતી. તે સમયે અજિત પવારના મનમાં શું ચાલી રહ્યું છે તેનો કોઈને ખ્યાલ નહોતો.

રવિવારે અજિત પવારે તેમના સમર્થક ધારાસભ્યોની બેઠક બોલાવી હતી અને રાજભવન પહોંચ્યા બાદ નાયબ મુખ્યમંત્રી તરીકે શપથ લીધા હતા.

એનસીપી છોડીને ભાજપમાં જોડાશે તેવી પણ ચર્ચા હતી

આ સાથે મહારાષ્ટ્ર સરકાર અને વિધાનસભાની તસવીર બદલાઈ ગઈ છે. સવારે વિધાનસભામાં વિપક્ષના નેતા રહેલા અજિત પવાર હવે મહારાષ્ટ્રના ડેપ્યુટી સીએમ છે. સવાર અને સાંજ વચ્ચેની આ સમગ્ર ઘટનાના મૂળિયા ઊંડા છે. અજિત પવાર એનસીપી છોડીને ભાજપમાં જોડાશે તેવી પણ ચર્ચા હતી, પરંતુ તેમણે સ્પષ્ટ કર્યું હતું કે તેઓ તેમના અંતિમ શ્વાસ સુધી એનસીપીમાં જ રહેશે. આવી સ્થિતિમાં સવાલ એ છે કે અજિતે પોતાના જ કાકા શરદ પવાર સામે બળવાની ચેતવણી ઉચ્ચારી એવું શું બન્યું?

Related Posts

11 comments

sklep internetowy March 20, 2024 - 2:12 am

Wow, incredible weblog structure! How lengthy have you ever been blogging for?

you made blogging look easy. The overall look of your web site is wonderful,
as neatly as the content material! You can see similar here sklep

Reply
sklep online March 20, 2024 - 7:18 pm

Wow, incredible blog layout! How long have you ever been running a blog for?
you made blogging glance easy. The overall glance of your website is excellent, let alone the content material!
You can see similar here sklep internetowy

Reply
najlepszy sklep March 21, 2024 - 11:46 pm

Wow, amazing weblog layout! How long have you been blogging for?

you made running a blog look easy. The full
look of your site is excellent, as well as the content material!

You can see similar here sklep internetowy

Reply
ecommerce March 22, 2024 - 3:22 am

This design is steller! You definitely know how to keep a reader
entertained. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost…HaHa!) Fantastic job.
I really loved what you had to say, and more than that,
how you presented it. Too cool! I saw similar here: Sklep internetowy

Reply
sklep March 22, 2024 - 6:49 am

Excellent way of telling, and fastidious post to obtain information about my presentation focus, which i am
going to convey in academy. I saw similar here:
Ecommerce

Reply
sklep internetowy March 24, 2024 - 1:16 pm

Howdy! Do you know if they make any plugins
to assist with Search Engine Optimization? I’m trying to
get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good
results. If you know of any please share. Thanks! You can read similar blog here: Sklep online

Reply
najlepszy sklep March 28, 2024 - 10:22 am

Hey! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not
seeing very good gains. If you know of any please share.
Kudos! You can read similar art here: Sklep online

Reply
sklep online March 29, 2024 - 5:55 pm

Hello! Do you know if they make any plugins to assist with
Search Engine Optimization? I’m trying to get my blog to rank for
some targeted keywords but I’m not seeing very good
success. If you know of any please share. Appreciate
it! You can read similar text here: Ecommerce

Reply
Gsa list April 3, 2024 - 7:22 pm

Hey there! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
I’m trying to get my website to rank for some targeted keywords
but I’m not seeing very good gains. If you know of any please
share. Many thanks! I saw similar text here: Backlink Building

Reply
Scrapebox AA List April 4, 2024 - 2:18 pm

Hello there! Do you know if they make any plugins to help with
SEO? I’m trying to get my site to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good gains.

If you know of any please share. Many thanks!
I saw similar blog here: Scrapebox AA List

Reply
Johnny April 16, 2024 - 1:26 am

Wow, marvelous weblog layout! How lengthy have you ever been running a blog for?

you make blogging glance easy. The total look of your web site is magnificent, as
well as the content! You can see similar here sklep online

Reply