‘આદિપુરુષ’ પંક્તિ પર અર્જુન બિજલાણીઃ હું ડાયલોગ્સથી ખૂબ જ પરેશાન હતો

અર્જુન બિજલાનીએ આદિપુરુષ પર ટિપ્પણી કરી

by Bansari Bhavsar

જ્યારે આદિપુરુષ રિલીઝ થયો ત્યારે ચાહકો ઉત્સાહિત થઈ ગયા. ટિકિટ બુક થઈ ગઈ હતી અને લોકો થિયેટરમાં જઈને ફિલ્મ જોવા માટે તૈયાર હતા. જો કે, શરૂઆતના થોડા દિવસો પછી, સમસ્યાઓ પોપ અપ કરવાનું શરૂ કર્યું.સંવાદો, નબળા વીએફએક્સ અને અવ્યવસ્થિત ગ્રાફિક્સની આસપાસનો વિવાદ, આ બધાએ ચાહકો માટે એક મોટી મંદી તરીકે કામ કર્યું.અભિનેતા અર્જુન બિજલાનીની વાતચીતમાં ‘આદિપુરુષ’ના ફિયાસ્કો અંગેના તેમના વિચારો અને લાગણીઓ વિશે ખુલાસો કર્યો.અભિનેતા અર્જુન બિજલાની, જેઓ તાજેતરમાં દિલ્હીમાં હતા, તેમના શો ‘પ્યાર કા પહેલે અધ્યાય: શિવ શક્તિ’નું પ્રમોશન કરી રહ્યા હતા, તેમણે ઓમ રાઉતના તાજેતરના દિગ્દર્શનને ઘેરાયેલા વિવાદો અંગેના તેમના નિર્ણય વિશે ખુલાસો કર્યો. તેમણે કહ્યું કે કેવી રીતે સંવાદોએ ઘણી લાગણીઓને ઠેસ પહોંચાડી છે અને સાવચેત રહેવું જરૂરી છે.તેમનો ચાલુ શો, ‘પ્યાર કા પહેલે અધ્યાયઃ શિવ શક્તિ’ ભારતીય પૌરાણિક કથાઓના પાત્રો શિવ અને સતીની વાર્તામાંથી થોડી પ્રેરણા લે છે.સહેજ પૌરાણિક પૃષ્ઠભૂમિ સાથે વાર્તાઓને ન્યાય આપવો જરૂરી છે કે કેમ તે અંગે પૂછવામાં આવતા, અર્જુને કહ્યું, “મારો શો શિવ અને સતીની વાર્તામાંથી થોડી પ્રેરણા લે છે. હું એવું નથી કહી રહ્યો કે મારું પાત્ર ભગવાન શિવ છે અથવા કે સ્ત્રી નાયક સતીનો અવતાર છે. આ એક આધુનિક પ્રેમકથા છે જે આ યુગ અને સમય દરમિયાન સેટ કરવામાં આવી છે અને અમને આશા છે કે પ્રેક્ષકોને તે ગમશે.”તેણે ‘આદિપુરુષ’ નો ઉલ્લેખ કર્યો અને આગળ કહ્યું, “હું જાણું છું કે સંવાદોના સંદર્ભમાં તેણે ઘણી લાગણીઓને ઠેસ પહોંચાડી છે. વાસ્તવમાં, મેં કેટલાક સ્નિપેટ્સ પણ જોયા છે અને વપરાયેલી ભાષાના સંદર્ભમાં વ્યક્તિગત રીતે ખૂબ જ નારાજ હતો.”અભિનેતાએ ઉમેર્યું, “પરંતુ હું માનું છું કે તેઓએ સંવાદો બદલ્યા હતા અને માફી માંગવામાં આવી હતી, તેથી મારા માટે, આખો મુદ્દો ત્યાં જ સમાપ્ત થયો. જ્યાં સુધી લોકોને ખ્યાલ આવે કે તેઓએ શું ખોટું કર્યું છે, તે સારું છે.”

Related Posts

13 comments

e-commerce March 20, 2024 - 3:12 pm

Wow, superb weblog layout! How long have you ever been running a blog for?
you made blogging look easy. The total look of your web site
is magnificent, let alone the content material!
You can see similar here sklep internetowy

Reply
najlepszy sklep March 21, 2024 - 11:54 pm

Wow, wonderful blog format! How long have you ever been blogging for?
you made running a blog glance easy. The whole look of your website is magnificent, as
smartly as the content material! You can see similar here sklep internetowy

Reply
e-commerce March 22, 2024 - 6:42 am

I really like what you guys tend to be up too.
This kind of clever work and coverage! Keep up the wonderful works
guys I’ve added you guys to my personal blogroll.
I saw similar here: Sklep internetowy

Reply
dobry sklep March 23, 2024 - 7:58 am

Wow, fantastic blog format! How lengthy have you ever been running a blog for?
you make running a blog look easy. The total look
of your site is magnificent, as neatly as the content material!
You can see similar here sklep internetowy

Reply
sklep internetowy March 24, 2024 - 3:03 pm

Good day! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m
not seeing very good gains. If you know of any please share.

Thank you! You can read similar article here:
Ecommerce

Reply
Analytics and social research March 24, 2024 - 8:49 pm

It’s very interesting! If you need help, look here: ARA Agency

Reply
najlepszy sklep March 28, 2024 - 2:25 am

Howdy! Do you know if they make any plugins to assist with
Search Engine Optimization? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good success.
If you know of any please share. Thank you! You can read similar text here: Sklep online

Reply
sklep internetowy March 29, 2024 - 4:47 am

Hi! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good
success. If you know of any please share. Kudos! You can read similar blog here:
Sklep internetowy

Reply
sklep March 29, 2024 - 7:07 am

Howdy! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?

I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very
good success. If you know of any please share. Many thanks!
You can read similar blog here: Najlepszy sklep

Reply
sklep internetowy March 29, 2024 - 12:11 pm

Hello! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization? I’m trying to get
my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good results.
If you know of any please share. Appreciate it!

You can read similar text here: Dobry sklep

Reply
Scrapebox AA List April 4, 2024 - 3:47 am

Howdy! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
I’m trying to get my blog to rank for some targeted
keywords but I’m not seeing very good results. If you know of any
please share. Kudos! You can read similar art here:
Auto Approve List

Reply
Backlink Building April 6, 2024 - 2:54 am

Hey there! Do you know if they make any plugins to help with
SEO? I’m trying to get my website to rank for some targeted keywords but
I’m not seeing very good success. If you know of any please share.
Many thanks! You can read similar text here: Link Building

Reply
sklep internetowy April 15, 2024 - 9:56 pm

Wow, fantastic blog structure! How long have you ever been blogging for?
you make blogging glance easy. The whole glance of your site is excellent, as neatly as the content material!
You can see similar here najlepszy sklep

Reply